Ponnis

Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

BILDBOMB!

Av Sanna Matsson - 3 juni 2012 22:53

Ja som rubriken säger = BILDBOMB!

Men min kompis ville ha bilderna och då var jag tvungen att lägga upp dem här för jag orkade inte skicka dem. Det tog hela 8 timmar att ladda upp dem. 


Bilderna är från igår när jag och Karin var i ett stall m vi har varit i, i två somrar nu och några hästar har åkt men det var kl att vara där igen sedan i somra. Karin är bara här på somrarna då hon inte bor här och det är hon som sköter hästarna igentligen. MEn jag är väldigt ofta med. Vi rider, kör häst och vagn, hoppar, löshoppar, fotar, och massa annat! 


Här kommer bilder och beskrivningar ifrån gårdagen!:


Nyfikna unghästar som heter Bullen  och Twilight. Dem är jättesnälla, men det är inte samma ägare på dem som det är på dem som jag och Karin "är hos"  så vi ägnar inte så mycket tid hos dem! :)
Men hälsa åp dem i hagen är alltid kul då dem blir avundsjuka på varandra hela tiden när man hälsar på den ena eller den andra.  











  


TWILIGHT

















  


BULLEN




  


Puss hihi   


Ett trevligt välkommnande att gå till!


   


När vi däremot skulle ta in de andra små busfröna så var det inte riktigt ett "hej jag följer gärna med in" utan vi fick ett "NANANANANNA  KAN INTE TA OSS!!!!" så i 20 min så sprang vi runt i hagen, undrar vad grannarna tyckte...



Grimman fick vi på men sedan vardet bus igen!

                   

   



                                   


Tjockis :)



                        


Lilla humlan vill också vara med!

      


Sedan lyckades vi äntligen att ta in pålle-stollarna!


Vi knoppade Vaggle (fuxen), borstade honom fin och sedan drog vi ut och fotade honom :)

                                            



HAHAHAHA kan bara inte sluta skratta åt denna bilden, jag sitter så jävla fult och min rumpa... hahaha




                    


Sedan körde vi även med honom och pigg som fasen var han!


Här är när Karin kör honom:


                                                           


Och här är bara nån bld när jag kör för karin tog inte så många bilder :)

Jag suddade ut mig själv då jag skrattar så jag håller på att dö xD


   



Vovvarna skulle ju göra som hästarna.... busa, fast Wille (golden retrivern) fattar inte att Sammy inte är på lekhmör...

     



Det var allt från den dagen, nya dagar kommer och roligare blir det! Nu längtar jag ihjäl mig till gymasiet!

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Matsson - 25 juni 2012 11:46

HAR NU FINUALLY SKAFFAT NY BLOGG!!   p.g.a. att jag tycker inte man har så många alternativ med layouten här på bloggplatsen...    Så kika gärna in på www.ponnisar.blogspot.se   KRAM /S ...

Av Sanna Matsson - 20 juni 2012 17:10

Idag åkte min älskade kanin upp till himlen. Jag saknar dig något sjukt mycket och jag älskar dig. Det känns så in i helvetes jävla fel att du är död nu, jag kan verkligen inte förstå det. Tror fortfarande att du sitter hemma i buren. Även om jag vet...

Av Sanna Matsson - 19 juni 2012 21:04

Min lillkille ska avlivas imorgon vid klockan 4, allt går bara så jävla fel. Han har troligen nåt med hjärtat, det blöder från hans tänder ( :o ?!). Lilla hjärtat mamma kommer att sakna dig 1000 gånger om. Älskar dig lillpluttis... <3   Fyfan ...

Av Sanna Matsson - 19 juni 2012 09:50

"On my ownTryin’ to get a hold of thingsWhat a mess I’m inI’ve done wrongThat is why my baby’s goneI got myself to blameHere I am lonely and broken againI keep holdin’ onAnother lover’s gone"   Har knappt sovit...

Av Sanna Matsson - 18 juni 2012 18:38

Ja som sagt så kanske detta var min sista dag med min kanin, men han var så pigg hela dagen, så jag hoppas att de säger att han inte behöver avlivas och att det är bara tänderna som behöver opereras! Lekte med han hela dagen och försökte få honom a...

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg!
Här kommer jag blogga om allt som har med hästar att göra och mitt liv!
Jag heter Sanna och bor i Halland, jag är 16 år och älskar hästar, att rida och fotografera. Jag har sökt till SverigesRidgymnasium och hoppas j

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards