Ponnis

Alla inlägg under maj 2012

Av Sanna Matsson - 25 maj 2012 17:52

Tog lite bilder från när mamma red i tordags, hon utvecklas varje dag och är jätte modig i tillfällen hon blir nervös. Hon blir bara bättre och bättre och det e så kul! 


Idag fyller hon 41 år och vill passa på att säga att du är änglen som föll från himlen ner till jorden och utan dig vore jag bara en på miljonen. Det är svårt att förklara när orden inte räcker till. Du är det finaste jag vet och du tog mig på fötter igen, jag tvekar ibland men jag har bättrat mig precis som jag sagt. Om du någon gång behöver mig är du adrig till besvär för jag kommer alltid redan vara där. Du fick mig att förstå mina fel oh tog bort den onda slöjan. Allt som jag gått igenom med skolan, komppisar, panikångesten, ja allt, det är du som fått mig på fötter och jag lovar att jag ska finnas vid dig i en evighet. För när alla andra svek var det du som stod kvar, du berätade för mig hur värdefull jag var. Jag kan inte ge dig allt du önskar men du vet at jag vill! Du hjälpte mig upp och tog tillbax min glädje. JAG ÄLSKAR DIG MAMMA! 


Här rider hon Kordero:

                         

Av Sanna Matsson - 23 maj 2012 16:13

Hart spenderat helgen med mina pajasar Linnea och Linnea. Superduperkul har vi haft det och sorry för att jag uppdaterar det idag! ^^


Fick prova på att rida hennes fodehäst Pazo, han var superkul men enormt svåriden då han ver enormt jävla star och blevlätt rädd för vissa saker. Men endå gick det helt okej, han var lite svår att forma m.m

Här kommer först blder på när linnea rider honom och hon har ridigt honom i tre år nu :) HAn var väldigt svår innan och det varväldigt svårt bara med hanteringen på marken då han t.ex inte kunde lfta på hoven när man kratsade hovarna eller att han bara var aggresiv.


Linnea C och Pazo:

                             


Här är jag när jag rider honom för första gången och mobbamig inte mn det var skitsvårt:


                         


Och som ni redan vet så är jag ju så helsike fotointrsserad så jag fick ju passa på att ta bilder på lite annat också! :)

                           


Ha det så bra, nu ska jag plugga hemkunskap! :)


Puss och Kram /S 

Av Sanna Matsson - 10 maj 2012 16:43

Red bästbästa hästen Ronja i måndags, har inte ridigt henne på ett tag så det var jätte kul! Hade inte bilderna då men fick dom igårkväll så jag tänkte visa dem, ni får ursäkta hur jag ser ut men man tänker inte direkt på att posa när man rider så jag ser nog lite halvt efterbliven ut xD JAG VET JAG MÅSTE HÖJ OCH TA FRAM HANDEN SAMT KORTA TYGLARNA LITE! :)


On my way to paddocken! 



HAPPY GIRL!

 



du är så himla fin!





 







'

Smile





Sätter igång lite i traven!  











Gullan

 




Gullig va?!

 



syns at jaginte är så fotogenisk -.-

 




Du är så duktig tjejen, det var första gångn som jag fick till dendära galoppen jag ville!

 




Fin trav.

 




Glad tjej efter en lyckad ritt!

   



Kram på er alla /S

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg!
Här kommer jag blogga om allt som har med hästar att göra och mitt liv!
Jag heter Sanna och bor i Halland, jag är 16 år och älskar hästar, att rida och fotografera. Jag har sökt till SverigesRidgymnasium och hoppas j

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards