Ponnis

Alla inlägg under mars 2012

Av Sanna Matsson - 3 mars 2012 08:53

Nu tänkte jag svara på lite frågor om mig själv och dem flesta är som jag kopierat men 7 frågor har jag klämt in på olika ställen i exten som ni hr frågat! :)


1. Ditt namn? Sanna

2. Exakt ålder? 16

3. Vart bor du? Varberg

4. syskon? Lillebror

5. Husdjur? 2 st kaniner

6. Färg på ditt hus? Vitt med mörkgröna knutar

7. När är du född? 16 februari!

8. Klass? 9:1

9. Vilket år tar du studenten? 2015 :)

10. Har du något jobb? Nepp men måste ha ett sommarjobb snart!

11. När ska du sova ikväll? Inte en aning ska till Linnea så det blir väl att jag åker hem vid 2 inatt eller nåt..

12. Mitt största intresse? RIDA, fota och vara med kompisarna!

13. Duschat idag? Yees :)

14. Kramade sist? Mamma!

15. Pussade sist? L

16. Vad har du ätit? Inte ätit frukost änmne jag knaprade dom sista 5 tacochipsen precis >.<

17. Dagens klädsel? Jeans med vit tunika

18. Dagens sötnos? Linnea!

19. Dagens roligaste händelse? Mamma går upp klockn åtta och väcker mig och säger att det är för ljust och sen går hon och lägger sig igen och somnar om.... ingen jävla aning om why men hon sover och jag är vaken.... -.-'

20. Har du många vänner? Joo, fast dock bara några jag kan lita på upp till 100%

21. Vad ska du göra senare? Mina kusiner ska komma och sen ikväll ska jag till Linnea på en liten tjejkväll!

22. Vem kramade du senast? Mami fortfarande ;)

23. Hur många vill du ha sex med? hmmm hahaha, ingen kommentar!

24. Hur många har varit otrogna mot dig? Inga hoppas jag för deras egen skull.

25. Har du pojk-/flickvän? För tillfället, NEJ

26. Vem pratade du med senast i telefonen?  Linnea

27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Linnea: Jag lägger mina grejer i ditt skåp för det får inte plats i mitt skåp, TACK DET VAR GULLIGT, ses sen! ^^                                       
28. Gillar du någon just nu? Jaaa, det gör jag…

29. Vad har du för mobil? En Xperia X10 Mini Pro

Favorit:

30. Film? Old dogs, Twilight filmerna och sen kommer jag inte på någon..

31. Låt? Hmm.. Euphoria har jag lyssnat på ganska mycket men även Molly Sandéns låt!

32. Kändis? Leonardo DiCaprio

33. Mat? Kycklingsallad, Tacos

34. Dryck? Sprite

35. Affär? Många!

36. Stad? Många! man jag gillar INTE att vara i Stockholm.

37. Land? Grekland/Cypern!

38. Ämne i skolan? Textilslöjd, Bild och Idrott!

39. År? 2012

40. Tidning? Frida, ELLE, Ridsport.

Senaste:

41. Personen du tänkte på? A

42. Personen du kysste? -

43. Gången du spydde? 5 år sedan

44. Gången du grät? Härromdagen

45. Pizzan du åt? Några vecor sedan.

46. Gången du var i Göteborg? För en vecka sen.

47. Gången du var i Stockholm? 2011

48. Gången du var full? --

49. Gången du var hög? --

50. Personen som såg dig gråta? Linnea

Antingen eller:

51. Svart eller vit? både och!

52. Hund eller katt? Båda

53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på, jag festar inte direkt "järnet"

54. Tv-spel eller data-spel? Inget av det men om jag måste välja så Data-Spel

55. Singel eller upptagen? Singel..

56. Piercing eller icke piercing? piercing

57. Ragga eller uppraggad? uppraggad!

58. Big brother eller paradise hotel? Big brother

59. Svart hår eller blont? blond

60. Blåa ögon eller bruna? Båda är fint, men jag föredrar blåa.

61. Choklad eller lakrits? Lakrits

62. Göteborg eller Stockholm? Göteborg

63. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.

64. Coca cola eller fanta? Fanta

65. Pizza eller kebab? pizza

66. Randigt eller prickigt? randigt!

67. Älska eller älskas? båda är viktigt!

68. Angelina Jolie eller Eva Longoria? Angelina Jolie

69. Leva eller dö? Leva?

Antal:

70. Personer du älskar? många!

71. Personer du hatar? Typ två/tre?

72. Personer som sagt jag älskar dig? En del..

73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars period?  Ehhe

74. Glassar du ätit på en dag? Haha, två skulle jag tro?

75. Festivalar du varit på/ska detta år?  Ingen vad jag vet

76. Gånger du haft minnesluckor?  Once

77. Piercingar har du? 2 i öronen men det räknas väl inte som piercingar direkt..?

78. Personer du saknar just nu? Alldeles för många.

79. Gånger ditt hjärta brustit? Några gånger...

Vem:

80. Vill du kyssa? En persoooooon...

81. Ska du träffa imorgon? Alla i stallet.

82. Sjöng du senast för? mig själv

83. Hade du senast en msnkonversation med? Rasmus

84. Spelade du tv-spel med senast? Linneas Lillebror

85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu? Linnea! :D

86. Vill du kasta en sten i huvudet på?  Han där.

87. Förtjänar att dö? No one

88. Vill du sova bredvid inatt? hmm jag är så trött att jag just nu föredrar att ha sängen för mig själv XD

89. Pratade du med senast? Mamiii

Vad:

90. Gör dig glad? Underbara människor!

91. Gör dig ledsen? Mycket

92. Vill du helst göra nu? Träffa Linnea.

93. Önskar du att du slapp göra? Hahaha, jag vet inte?

94. Vill du ha nu? pojkvän

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Har fyllt år, så vet inte riktigt men jag önskade mig en iphone men fick ett objektiv ist så det får väl bli att jag önskar mig en iphone! :)

96. Längtar du till? När jag börjar på gymnasiet!

97. Tycker du om dina betyg? De funkar.

98. Ångrar du i ditt liv? Mycket.

99. Är det bästa som har hänt dig i hela ditt liv? Att jag blev kompis med Linnea <3

100. Är din bästa kompis och hur länge har ni varit det? Linnea! Sen jag var 1 månad och hon föddes har vi kännt varandra och efter det var vi väl en hel del! XD


Puss

 

Av Sanna Matsson - 2 mars 2012 22:07

Jag glömde att lägga upp bilderna men här kommer dom! Har ni några förslag på vad jag kan blogga om så säg gärna det för såhär i början när man bloggar så kommer man inte på vad man vill skriva om! :) Har ingen bild på när legolas hoppar bara! :/


Är han inte för söt?!

 

  


Lilla rumpan där då...

   


Han e så duktg på lägre höjder me när det kommer över 30-40 så vill han gärna hoppa och sedan skjuta ifrån på bommen med benen så att det flyger iväg.

      


Söt.

    


Hemmagjort hingder! :)

    


HAHAHA de ser ut som att han ligger på hindret!

   


Äntligen är det VÅR <3


Jag ängtar sjuk mycke till sommaren och gymnaset! HÄSTAR VARJE DAG!

Kramar

 


Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg!
Här kommer jag blogga om allt som har med hästar att göra och mitt liv!
Jag heter Sanna och bor i Halland, jag är 16 år och älskar hästar, att rida och fotografera. Jag har sökt till SverigesRidgymnasium och hoppas j

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards