Ponnis

Alla inlägg under april 2012

Av Sanna Matsson - 16 april 2012 12:29

Har vart hemma från skolan idag för jag hade en sån himla huvudvärk men efter att ha sovit bort den så är man som på nytt igen! Ska iväg och rida den här llla gssen idag, han heter Lukas. Jag har ridit honom några gånger nu och han är faktiskt riktigt rolig. fast han är en utmaning! :)


Lukas är fuxen.

 


Ska tävla till helgen med Smultron så det hade ju vart bra om man fick henne menmen. Funderar på att önska ronja till nästa gång för det vra så längesenja red henne! Miss her!

   


Hon är så himla söt!


KRAM ALLESAMANS! :)


 

Av Sanna Matsson - 16 april 2012 11:36

På stuteri MW som jag berättat så mycket som så har dom just nu en tävling där an kan vinna en lägervecka på gården. Och det måste bli 777 som gillar deras sida på Facebook för att tävlingen ska börja gäll och detta är senast till 10 Maj, så snälla gå in och gilla för jag vill, vill, vill vinna! Jag saknar det något troligt och det är det bästa lägret någonsin! Man blir absolut inte besviken! Såhär skrev dem på hemsidan:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vinn ridlägervecka på Stuteri MW i sommar


Vill du vinna en ridlägervecka med underbara hästar, söta små föl, härliga fritidsledare och andra hästtokiga tjejer!?
Då skall du gilla Stuteri MW sidan! Tävlingen är helt gratis, När 777 personer har gillat och lämnat en kommentar på Stuteri MWs Ridläger facebooksida om varför just hon/han borde vinna avslutas tävlingen, dock senast 10 maj. Tänk på att om du vinner en lägervecka måste du vara mellan 12-18 år. Vinnaren meddelas på Stuteri MWs hemsida samt facebook sida.
// Stuteri MW ridläger


www.stuterimw.com
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Så gå in och gilla. Här kommer lite bilde på lägrena och gården som är tagna från www.stuterimw.com

   

                                  


Här är även lite bilder jag tog.


                                


KRAM!

Presentation


Hejsan och välkommen till min blogg!
Här kommer jag blogga om allt som har med hästar att göra och mitt liv!
Jag heter Sanna och bor i Halland, jag är 16 år och älskar hästar, att rida och fotografera. Jag har sökt till SverigesRidgymnasium och hoppas j

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards